السبت، 24 مارس 2012

انا انتخب نفسى محدش ينتخبنى


انا انتخب نفسى محدش ينتخبنى




الاخوان مسكوا فى المجلس العسكرى والحكومة مسكت فى الاخوان والقضاء مسك فى نفسه وعلى مسك فى حسين وجرجس مسك فى مينا والاخوان انتخبت نفسها علشان تحط الدستور والدستور عايز لجنه واللجنه عند المجلس والمجلس كله اخوان والاخوان عند المرشد والمرشد نايبه الشاطر والشاطر عايز بيضة والبيضة عند الفرخة والفرخة عايزة حبه والحبه عند الفلاح والفلاح عايز مفتاح والمفتاح ورا الشجرة وبابا مسك الشجر وشد وشد ولم يخلع ....وجاءت امى ... امى امسكت ابى وابى امسك الشجرة وشد وشد ولم يخلع ... فجاء اخى... اخى امسك امى وامى امسكت ابى وابى امسك الشجرة وشد وشد ولم يخلع ... فجاءت اختى ... اختى امسكت اخى واخى امسك امى وامى امسكت ابى وابى امسك الشجرة وشد وشد ولم يخلع ..... ياشعب ياعبييط يا اخوان يا عبيطة ... يامجلس ياعسكرى ياعبيط ... ياسلفيين ياعبطه ... هيه هيه هيه ... بكار راح ورا رشيدة ... والشاطر راح القناطر... والمشير عامل غفير ...والبرادعى بيكلم المرايا ..... شوفت ناموسة ساحبة جاموسة من تحت الباب يبقى انا كداب ؟... شوفت الفيل ماسك منديل وبيتمشى على شط النيل ... يبقى انا كداب ؟ شوفت الاخ بينتخب نفسه فى مجلس الشعب.... يبقى انا كداب ؟
وصللللللى على اللى يشفع فيك ومددددد ياسيدى ياقناوى مدد .... وهييييييه انا اتعبطت ....... انا اتعبطت..... ياحبيبتى يامصر يامصر يا حبيبتى يامصر

ملحوظة : الاحتفاظ الكامل لحقوق الملكيه الفكرية لصاحب الصورة اللى انا معجب بيها جدى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق