الجمعة، 25 مارس 2011

الاجازة لسة مفتوحة



الاجازة لسة مفتوحة

انا جيت مش علشان اقطع الاجازة ولا حاجة ... كل الحكاية انى جيت علشان اخد حاجة نسيتها وماشى على طول ... ومدام انا كدة كدة جيت حأسأل سؤال ونفسى حد يجاوبنى علية ويريحنى .... حاكم انا اليومين دول مش مظبوط وشاكك فى الدكتور اللى عمل لى العملية انه يكون عملها لى فى مخى مش فى رجلى زى ما كنت متفق معاه .... ودة اللى اثر على قدراتى العقلية فى الفهم والادراك ....

السؤال فى الفيلم الهندى اللى حصل من كام يوم ... فيلم الصباع البمبى ...المشهور باسم الاستفتاء على التعديلات الدستورية ...واللى قلب كيان البلد اكتر ماهو مقلوب .

الجيش قال لنا لو قولتوا نعم ... حنعمل اعلان دستورى تمشى عليه البلد فى الفترة الانتقالية الجاية .... ولو قولتوا لأ.... يبقى حنعمل اعلان دستورى تمشى علية البلد الفترة الانتقالية الجاية ...

السؤال بقى .... كان لازمته اية الاستفتاء اذا كان كدة كدة فية اعلان دستورى حنمشى عليه الفترة الانتقاليه الجاية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لو حد عندة اجابة يقولى والنبى ... او يخلى الجيش يبعتهالى مسج ,,, اصلى بصراحة وحشتنى مسجاته ...

شوفتوا اديكوا كنتوا حتنسونى فردة الجزمة التانية اللى كنت جاى اخدها ... ماهو انا اليومين دول بالبس فردة واحدة بس !!!!!!!!!!!!!!!



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق