السبت، 10 نوفمبر 2012

يا أهبل يا بيستهبل يا سايق الهبل على الشيطنة


يا أهبل يا بيستهبل يا سايق الهبل على الشيطنة

الراجل ده حيجننى  حيجننى ... طير صواميل عقلى منى .... حيجننى ... دمر كل نظريات علم النفس والشخصية اللى اتحطت من ايام عم فرويد اليهودى ابن الكلب ....حير طوب الارض... حير العرب والفرس والروم .... محدش فاهم هوه بيعمل ايه ولا عايز ايه ولا ناوى على ايه بالظبط ....يقولك انا سبتهم وفى نفس الوقت يقولك انا معاهم ... يقولك انا قالع القميص وميهمنيش... ويلم حواليه البودى جاردات .... يخالف القانون ويقولك انا بحترم القضاء ... يروح للناس يشتمهم فى بيتهم وياخدهم بالحضن ... يبعت جوابات غرام  ومايجيبش سيرة حبيبة على لسانه ... يقول انا عارف انكوا جعانين ... وياخد رغيف العيش من قدامنا ويدية لجيرانا ... يطفى علينا النور ويرجع يولعه ... يقول على ناس مجرمين ويفتح لهم حساب علشان يتطهروا ... يجيب طائر ويطيره ... يعين مدير ويجيب نائب ويشغله ... يشحت علينا ويقلبنا فى رزقنا ... يشتم فى العسس ويديهم ميداليات ... يدى عياله الجنسية ويكره اللى يقول انشاالله .... بيعايرنا بحفظه للقران ويفسرة بمزاجة .... يصلى الجمعة ويخطب بعديها ... يقولك انا من طين البلد ويفرش سجادة على موكيت الجامع ... يصمم يقعد فى ايجار مؤقت ويمشى فى موكب وحراسة ... يضيع ثورة ويطالب بثورة ... ماهو يا اما انا عبيط ياهوه اهبل يا بيستهبل يا سايق الهبل على الشيطنة 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق