الجمعة، 17 يوليو 2009

وحشتونى

وحشتونى بجد وقوى كمان

شكرا جزيلا لصبرنى وام مالك على السؤال وبرضة شكرا للى سأل عنى بس فى سرة .الحمد للة مش عيان ولا بصيف بس كنت بعيد عنوكوا بوضب الشقة يعنى ببساطة ساعات بانام فى اوضة النوم الصبح الاقينى فى البانيو........ اسبوع وافوق ونرجع للكتالوج اوعوا تكونوا نسيتوة
سلام ياعائلتى الكبيرة

هناك 5 تعليقات:

  1. اول تعليق بعد الغيبه دى كلها
    (:

    انت اللى وحشتنا اكتر والله
    وفى انتظار باقى الكتالوج
    تحياتى

    ردحذف
  2. انا فرحانة جدا
    ليه؟
    سألتني
    بصراحة كنت خايفة انك من كتر ما وقفت في الميدان تحاول تنظم المرور
    واغلب الناس معندهاش دم ومش مقدرة وقفتك بالبيجامة ورجل طالعة ورجل نازلة انك تكون قرفت منهم
    ونسيت ان المصلحين مش بييأسوا
    رجعت نورت البلوجات
    عودا احمد ومحمد ومحمود كمان

    ردحذف
  3. طيب مش قبل ما ينقلوا السرير للبانيو كان يدوك فرصه تقولنا انك هاتغير كده

    خضتنا عليك يا راجل

    فى انتظار العوده يا باشا

    منور دايما

    وفكرتنى بالمأساه الى هاعيشها السنه الجايه وانا باوضب شقتي برضه

    ردحذف
  4. ربنا يعينك
    انا عارف توضيب الشقة صداااااااااااع

    في انتظارك يااستاذنا

    ردحذف
  5. حمدا لله على السلامة
    وتوضيب الشقة بردو حلو وبغير النفسويات للاحسن شوية

    فى انتظار اجزاء الكتالوج وطبعا منسيناهوش

    ردحذف