الاثنين، 18 مايو 2009

خلص الاضراب

خلص الاضراب
ياترى عملنا اية ....ياترى حسينا باية ...ياترى كام واحد اشترك معانا .... ياترى 16 كان احسن ولا 17 ....نفسى اسمع ...اصل بصراحة انا مراهنى ...ونفسى اكسبنى ... والرهان كان على مين يكسب ... الفطرة ...ولا ...؟؟؟؟؟..حنشوف ...!!!!؟؟بس يارب اكسبنى

هناك 9 تعليقات:

  1. اسلام
    اكيد دعوتك صح
    واكيد انت تكسب الرهان
    الصح عمره ما كان غلط
    واحنا حسينا بالراحة لما نكون صح ..
    ربنا يبارك لك يادكتور

    ردحذف
  2. ايه الجمال ده
    انا اول تعليق اهنيك على نجاح الاضراب

    ردحذف
  3. انا جيت انا جيت ا نا جيت


    انا عايزه تصفيق حااااااااد

    انا التزمت بكل بنود الاضراب الحمد لله

    صحيح انا مش باخرج فى العاده

    بس مش عارفه النهارده كان ورايا مشاوير كتير اوي

    والحمد لله ملتزمه ملتزمه ملتزمه

    كنت هابوظ الدنيا من شويه
    واشتم على حماة اختي بس رجعت فى كلامي

    ههههههههههههههه
    انا شاطره بقى ؟؟؟


    فى جوايز ؟؟؟

    ردحذف
  4. التزمت جدا جدا

    واول حاجة عملتها نزلت لحماتى النهاردة


    وخليت جوزي مش يمشي النهاردة عكس السير

    على فكرة في ناس كتير طبقو الاضراب النهلؤدة


    كسبت الرهان يادكتور

    ردحذف
  5. الوضع جد عجيب
    اللي ما قابلت مفسد واحد النهاردة علشان اطلع صوباعي في عينه واقول له انا ضد الفساد
    وبما اني مبكلمش تليفونات ولا بنم او اغتاب طيب اعمل ايه
    عااااااااااااااااااااا

    شوفولي حد او حاجة لأني زعلانة
    اليوم بالنسبة لي كان يوم عادي مفيهوش فساد لا مني ولا من اللي حواليا
    تقريبا الناس اتهدت
    بس وعد مش ها اطبق يوم 17 بس نو ابسلوتلي
    ها اشوف اي حد واطبق فيه الأيام الجاية

    ردحذف
  6. ولانى فى اليابان ومفيش حاجة مفسدة بشوفها حتى لما خرجنا القمامة رجعت معانا البيت فى كيس مش بنكلم ولا نغتاب حد كل الناس بتحيي بعض وتبتسم فى وشوش بعض
    قررت انى فى اليوم دا استحمل سومة بكل طلبتها لدرجة اكبر من تحملى عادة غير كدا اليوم كان طبيعى بس على اخر اليوم لقيت نفسى عصبية و درجة تحملى قلت بس على الاقل اليوم كان مختلف بالنسبالها ورغم ان الخروج كان شوبينج مكنش رحلة بس هى كانت سعيدة

    انا كمان قلت لناس تانية مش على النت علية
    بس معرفش هم عملوا اية انا بس بلغتهم
    اكيد محاولة التغير عملت حاجة مختلفة لينا او لناس تنين وان شاء الله نتابع كل يوم 17 ولا اية ؟

    تقبل مرورى

    ردحذف
  7. السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

    مبروك عليك الرهان يا دكتور
    و ان شاء الله تكون كسبته

    بص أنا امبارح الحمد لله والله حاولت ان مش يكون فى جانب فساد منى اطلاقا

    بس للأسف فى 3 مواقف حصلوا امبارح كانوا غصب عنى والله

    اتنين كانوا بغير إرادتى
    و التالت كان رد فعل بعد ما جبت آخرى

    بس ربنا يعفو عنا يارب
    و يتقبل منا
    و يجعله خالص لوجهه يارب



    دمت بود

    ردحذف
  8. الحقيقه يادكتور اسلام ان اليوم كان عادى معايا
    ومع ذلك حضرتك كسبت الرهان
    اقولك ازاى؟
    لانى ناويه اخلى كل الايام اللى جايه ضد الفساد
    واهو يبقى نوع من انواع جهاد النفس
    ادعيلى احاول واقدر

    تحيـــــاتــى

    ردحذف
  9. كان يوم مش عادي

    كنت براقب كل تصرفاتي مع انها تصرفات عادية جدا

    وافكر بكل حاجة قبل ما اعملها

    انت كسبت الرهان وكسبت حسنات كمان

    بارك الله فيك وجعل كل افعالك الطيبة بميزان حسناتك

    دمت بحفظ الرحمن

    ردحذف